DANVA Årsmøde og generalforsamling den 24. og 25. maj 2018

Programmet på DANVA’s årsmøde dette år, er bygget op om kunderne, med temaet: ”Kunderne i Centrum”. På årsmødet vil det være muligt at møde leverandører og rådgivere i vandsektoren.

DANVA Årsmøde og generalforsamling den 24. og 25. maj 2018 på Comwell Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding. Årsmødet starter torsdag den 24. maj 2018 kl. 09.30. Tilmelding skal ske via. DANVA’s hjemmeside her.

Prisen for deltagelse i årsmødet er opdelt i:
Deltagergebyr: kr. 2.095,-
Festmiddag pr. pers.: kr. 975,-
Forplejning torsdag pr. pers.: kr. 400,-
Forplejning fredag pr. pers.: kr. 300,-
Bemærk, at priserne er ekskl. moms.

Kunderne i centrum:

Temaet under årsmødet vil være ”Kunderne i Centrum”, og hvordan vandselskaberne sikrer danskernes gode liv. Medlemmernes indsat er nemlig altafgørende for folkesundhed, miljøbeskyttelse og værn mod oversvømmelser.
Ved at sætte fokus på kunden, er det muligt at belyse hvad forbrugerne forventer af vandselskaberne i fremtiden. Dette kunne bl.a. være flere individuelle løsninger i hjemmene i form af regnvand til tøjvask og toilet. Ved at have en tæt kontakt til forbrugerne, kan det give DANVA en pejling af, hvordan foreningen skal støtte vandselskaberne i fremtiden.
DANVAs medlemmer sikrer det gode liv for danskerne. Kvaliteten af indsatsen er en stor del af rygraden i samfundets infrastruktur, og dialogen med kunderne om deres ønsker, sikrer DANVA endnu større politisk tyngde.

Tilmelding:

Tilmeld dig og læs mere om årsmødet og generelle informationer på DANVA’s hjemmeside her.

Spørgsmål og svar:

Eventuelle spørgsmål vedrørende årsmødet rettes til Helle Benjaminsen på tlf. 8793 3561, mail hb@danva.dk eller Else Sømod på tlf. 8793 3516, mail es@danva.dk.

By |2018-03-26T13:57:14+00:00marts 26th, 2018|Nyhed|0 Comments

About the Author: